Wednesday, September 28, 2005

<菠蘿包皇子>片尾經典對白

麥兜<菠蘿包皇子>片尾經典對白

麥: 麥兜
媽: 麥兜媽媽 (吳君如)
伙: 伙記 (黃秋生)

麥: 媽媽,我好肚餓!
媽: 得啦!
媽: 今日午餐係乜嘢呀?
伙: 都係個D嘢啦!
媽: 即係乜嘢呀?
伙: 普普通通家常便飯禁啦!
媽: 點家常法呀?
伙: 哦咪又係來來(離離)去去,有D肉呀有D菜呀,撈埋撈埋打個生粉獻上去個D嘢禁囉!
你想跟飯定跟意粉呀?
媽: 跟乜嘢姐?你都無講個午餐係乜?

伙: 禁都係個D嘢假啦!廿靚蚊個餐又湯又盛,唔通有得你食天九翅咩?求求其其有D肉有D菜蛋白質澱粉質,撈埋撈埋打個白汁茄汁黑椒汁,禁撐得你懵口懵臉,咪呂返去返工返學返廠返寫字樓口囉!唔係你估真係搵餐晏仔禁簡單嗱,禁跟飯定跟意粉呀?
麥: 媽媽我想跟飯呀!
媽: 跟乜嘢飯姐,食乜都未知呀!
伙: 都估到啦!來來去去咪又係個幾味嘢!
媽: 邊幾味嘢呀?

伙: 禁都係果D豬肉牛肉瓜瓜菜粟米肉粒雙腸蛋飯 窩蛋牛肉飯生炒牛飯梅菜鯇魚味菜鮮魷
香茅豬扒葡汁海鮮跟飯或意粉三絲炒瀨粉時菜斑球香煎龍脷沙嗲牛河吉列班塊 涼瓜煮魚鮮茄牛飯炒貴刁 咖哩雞芙蓉蛋俄羅斯牛肉夏威夷雞扒焗葡國雞飯 豉椒排骨肉醬意粉 宮寶雞丁跟飯或意粉
麥: 媽媽,我要宮寶雞丁!
媽: 怕唔怕辣呀,D宮寶雞丁?
伙: 唔怕,今日午餐無宮寶雞丁。
媽: 無你又講?
伙: 我舉例姐!
媽: 禁你舉夠未呀?
伙: 差不多啦!
媽: 差幾多呀?
伙: 都七七八八啦!
媽: 唔好七七八八啦,你舉埋距先啦!

伙: 禁來來去去又確實不外乎個D滑蛋蝦仁 京都排骨中式牛柳西芹雞柳紅燒豆腐豉汁排骨
乾炒牛河 叉燒煎蛋魚香茄子白汁雞絲跟飯或意粉西炒飯咕嚕肉煙肉蛋鹽焗雞金沙骨
扎肉河鹹雞粒飯 葡汁焗四蔬蜆肉菠菜麵西西里牛肉日式照燒雞清湯牛蔔腩 鹵水鵝拼鹵蛋 刁草汁焗石斑 拿重有 燒肉雞雞油雞叉油雞叉切雞雞油雞切雞 叉燒肉燒肉叉燒肉叉雞肉叉油雞 油雞瀨叉燒瀨叉燒油雞燒鵝瀨 乳豬飯乳豬叉油雞油鴨飯油雞米叉燒油雞米火腩油雞叉燒米油豆腐火腩油鴨豉油皇炒米 係播 重有(擁)腸播 好靚呀我哋Lee道D (擁)腸!
媽: (擁)腸吓嗎?好呀(擁)腸!禁你即係舉完例喇嗎?
伙: 舉完啦!
麥: 媽媽我想跟飯。
媽: 得啦...!
媽: 我問你,今日個午餐到底係乜嘢?
伙: 吓,家吓重午餐?過晒鐘啦!
(豬頭撞枱聲)


劉德華: 禁就聽日先囉。聽日,我林都係個幾味姐。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home